top of page

Zumba Kids uppstart

I tisdags startade jag ju två grupper zumba kids jr och igår alltså den äldre gruppen. Inte lika stor men 8 barn kom det. Det var en till som anmält sig men dök aldrig upp. Så får se då om de kommer. Kul var det iallafall, förväntans fulla barn, vi hade så roligt. De nya var super duktiga, det var som om det aldrig gjort något annat än dansat. Jag tittade att de som varit med mig ett tag nu har utvecklats enormt, de har vuxit, de har blivit jätte duktiga. Jag tittade just på Savannah, hon har fått in rytmen ordentligt och vet vilket ben hon ska ta. Det är inte så lätt alla gånger för barnen, att se att jag är deras spegelbild.... hahaa men de hajar de snabbare än många av oss vuxna. De är så otroliga :) Jag har lite planer för vår avslutning.... måste bara kolla upp lite grejer först innan jag går ut med info om det. Vi har som sagt fått en förfrågan om uppvisning, det har vi förstås tackat jag till :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page