top of page

Zumba Toning


Japp då kan jag titulera mig zumba toning instruktör oxå <3 På söndag var jag på utbildning med Lars Wensink. Det var en super kul dag och han är jätte duktig, en hel vanlig enkel kille, inga diva fasoner alls. Men det tycker jag att jag upplevt av alla de ZES:ar eller jamers jag har haft att göra med. De sätter sig verkligen inte på någon piedistal. Beto pratar ofta om att vara sig själv, inte tro sig vara mer än någon annan, inte tro man är bättre än någon annan, It's not about you, it's all about them. Och det budskapet tycker jag att han fått fram i sin personal. Man fick mycket tankar och som han sa, man tänker mer på sin hållning, var man har sina armar och vad man gör med dom, hur ska de vara tex. Det är enkelt att börja fuska! Ska

armbågarna vara i höjd med axlarna, håll dem där! Det var en super utbildning på många sätt :)

Vi var inte många, bara 4 som tog toning men han valde att hålla den för det, han ville att alla som söker utbildningar ska få det och det är ju jätte roligt. Jag har ju sökt en gång tidigare till just toning men den blev inställd pga för lite anmälda. Nu var det utbildningar i 3 dagar, kids, Basic 2 och toning, litet deltagande på alla men tillsammans blev det ju lite mer. Sen körde han två master classer en på fredag efter utbildningen och en på söndag. De var tydligen fullbokade båda två. Så det var ju jätte roligt :)

Lite foton från dagen!

Toning sticks

Skol området som han sa :)

Mjukisdjur han fått och som alltid är med honom :)

Efter att allt var klart var det obligatoriska phot shoot!! :D

Det var en super kul dag och äntligen har jag fått min Zumba Toning utbildning! <3

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page