top of page

Fulla grupper

Snart är det dags, uppstarten för Zumba kids!!!! Så idag ska jag ha lite förberedelser, fixa böcker, klistermärken, jag tror jag måste beställa en ny karta, den jag har är rätt sliten! Ja mer häftmassa måste jag köpa. Skriva ut pappren till alla föräldrar med de nya uppgifterna osv.

Jag var i tidningen idag. Först med Zumba Gold gruppen och sen var jag ju med i 5 kampen Sverige- Finland i helgen. En plojgrej men roligt var det :)

När denna artikel skrevs så var vi 28 barn anmälda, nu är det 30 i de små grupperna, 15 i vardera grupp och 10 i den stora, så det har ökat sen intervjun. Detta var alltså från Zumba Gold på Grankulle skolan. Vi är sett stort gäng, ca 40 anmälda men vi är runt 35 varje gång. Det är så roligt. Och igår.... Vilket ös! Helt otroligt, vi hade Så kuul. Det var verkligen sulorna i taket ❤

Helgens kombatanter 😅 Gubbkånk ingick som synes, fick kånka Sebbe två svängar 😁 Nä nu ska jag sätta fart på dagen!

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page