top of page

Lider mot sitt slut

Igår hade vi näst sista gången med zumba Gold gänget. Vi körde redan utlottningen igår eftersom vi börjar tidigare nästa vecka. Vi har ju en blivande tv kändis i rutan, Åsa som zumba med oss ska vara med i Halv 8 hos mig. Så då hinner vi inget utöver. Priserna är nu inte så märkvärdig men bla ett presentkort som faktiskt är värt 950 kr, så det är ju inte illa. Sen kan det vara lite t-shirts, väskor, armband, pannband osv som jag brukar lotta ut.

Vi har lite roligheter på gång med zumba gänget, vi ska köra en flash mob men var det blir är ännu lite hemligt! Det får ni se och kanske höra om, ska försöka locka med mig folk från fitness gänget oxå :)

Gå in på min andra blogg så får ni se el liten filmsnutt från igår, den gick inte att lägga in här :(

Zumba lugnt

Här


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page