top of page

Uppdateringar....

Jag skulle måste uppdatera hemsidan. Den ser inte klok ut plus att det tillkommit en del nytt där. När jag startade den så var det mest för att testa, inget som skulle bli kvar. men så blev det det iallafall.

Rellu Päts har flyttat till Haparanda, hon jobbar som zumba jamer, dvs hon jobbar till zumba med att göra koreografier till oss. Nu har hon alltså flyttat till lilla Happis efter 7 år i Dubai. Hon har "hostat" många stora i Dubai så som Steve Boedt, Herman Melo och Monica Lejman, det ar dom jag vet om. En jätte trevlig tjej, det känns som om jag skulle känt henne for ever liksom.

I helgen har hon sitt första jam i Haparanda och en masterclass på det. Så det ska bli riktigt roligt att för vara med på. Nä nu måste jag vidare i etern Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page