top of page

Grymma dagar <3

Lördagens uppstart gick riktigt bra. En del sjuka i en av de mindre grupperna men för övrigt kom alla som skulle vara där. Det gick jätte bra, duktiga barn. Man ser nu att de dansat med några gånger, de vet precis hur det ska gå till. Men zumba fröken själv glömde ju böckerna!!!!! Nå de får dem nästa gång :) Men det gick bra att köra 3 pass efter varann för min del. Små barns grupperna är ju inte så mycket dans egentligen men det kräver mer fokus av mig som ledare. Jag kan inte tappa alls för då blir det strul så det gäller att vara rolig, vara skärpt, hålla på reglerna annars skapar jag en grupp med kaos! Men de är så duktiga mina kids så det blir aldrig sånt :)

Vilka otroliga dagar vi haft med zumba gängen. Måndagens zumba Gold gick kanon, det samma med tisdagens, två otroliga pass med mycket fart och mycket sång, mycket tjoande och skrik, vi har alla varit mer eller mindre i extas mellan varven, så jäkla kul. Efter tisdagens pass fick jag ett pm av en tjej som går både på Gold och fitness passet och tackade mig från hjärtat att jag tagit in zumban i hennes liv, hon var så lycklig över att ha hittat dit. En annan tjej säger ”jag trodde aldrig att jag skulle börja träna!” nu tränar hon måndag, tisdag och Onsdag. Det kom en ny tjej på Tisdagens zumba, hon har aldrig zumbat med mig tidigare. Hon kom fram efter passet, tog mig i handen, jag fick en kram och hon säger att jag har zumbat tidigare men inte med dig och det här var jätte kul! Såg att hon är anmäld till

nästa pass igen. Det har verkligen varit kanon dagar med zumban.

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page