top of page

Destroza

Har märkt att jag har med en destroza i flera av mina låtar, ett "danssteg" från reggaetton. Men jag är inte så bra på det i och med att jag är stel i ryggslutet så kanske det där därför det hamnar med, jag ska lära mig det :)

Igår var det zumba på fysioteket, riktigt roligt, underbara deltagare. Vi är ett jätte bra gäng just nu. Det är mycket "ben" just nu. Jag är stum i benen och i ryggen, då vet man att man jobbat :)

Zumba ordnar en kryssning som går nu från den 25-30 januari och pga alla snöstormar som härjar över USA så läste jag att ialf en av mina kompisar fått flyget till New York inställt.... hoppas de kunde lösa det med att få flyg till någon annan destination, fast det kanske inte är troligt. Båten avgår sen från Florida. Usch hoppas de inte missar allt nu.

Jobb idag så ingen Cape East....

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page