top of page

2 underbara pass

Vilka pass jag har haft idag. Först var jag med på invigningen av Förskolan Famille, det är för våra flykting barn, körde ca en halvtimme med dom. De kom ihåg mig flera, det är ju barnen från Cape East. Flera av kvinnorna kom och kramades, de vill oxå veta när jag kommer tillbaka till Capen. En tjej jagade ikapp mig och frågade varför jag inte kommer mer. Men jag har jobbat jätte mycket, bytt pass, haft extra zumbor osv så jag har helt enklet inte hunnit. Men nu så nu blri det av dsen 27/2 kommer jag :)

Sen hade jag min Gold klass idag, de är så härliga. Vi har börjat öva på utmaningen idag. Det kommer och bli jätte kul.

Vi blev lite störda i början av passet. Det var lite missförstånd o annat som ställde till det. Men det gjorde att jag tappade min koncentration och fick oroa mig halva passet, sånt blir aldrig riktigt bra! Men men det är zumba och i zumba har man kul och det hade vi :)


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page