top of page

Vinterglöd

Var upp på Capen igår. Det var riktigt skoj! Barnen är så otroligt härliga, de vill verkligen zumba. De samlar in andra barn och anstränger sig ordentligt för att få det att funka. Men jag måste säga att jag är besviken på kvinnorna. Det är de som jagat mig överallt, har de sett mig på stan eller i andra sammanhang så kommer det och fråga, när kommer du till Cape East, du har inte varit på länge, varför kommer du inte... och igår kom 3! Då vet jag inte var det brister. Är det de själva som inte kollar forum, facebook sidan eller lapparna som ska finnas, jag hoppas dom finns i foajen på capen? Nå jag ska ge det ett par gånger till med kvinnorna men kommer de inte sen så lägger jag ned det helt! Då satsar jag på barnen istället för de vill verkligen att jag ska komma. Och vi har roligt jätte roligt.

Yepp, vinterglöd har startat och jag är med i år igen. Det blir för barnen, zumba kids i Riekkola idag. Jag jobbar men tar min lunch och drar iväg och håller lite zumba :) Måste bara kolla upp om jag måste ha med mig min högtalare eller om de har nått ljud system där. Annars måste jag stanna och hämta upp min.

Förra året var det mest mammor som zumbade med mig, barnen vågade inte då. Men kanske de är tuffare i år :)


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page