top of page

Blev så glad

Jag var ju och körde lite zumba med barnen på Vinterglöd igår. Vi höll till uppe i övre stugan Riekkola. Jag älskar ju att zumba med barnen, jag har nog roligast :)

Men jag blev så glad över alla fina kommentarer efteråt, bla en liten film från Cape East där det stod "Anna Svelin, du är bäst" jag skulle vilja lägga upp den här men jag kan bara lägga upp yourube klipp! Men jag lägger in länken till min zumba sida på facebook så kan ni gå in där och titta på den . Kommer alltid på mig lite då och då att jag är högljudd, dels så står man rakt framför högtalaren, jag hör inte själv att jag är höljudd och sen har jag nog fått sämre hörsel, jag har alltid hög musik i öronen... jag är nog lite lomhörd! Det är någo jag får börja tänka på :)

Kopiera länken och lägg in den i adressfältet så kommer ni till min lilla film snutt https://www.facebook.com/Zumba-med-Anna-761656670566547/?ref=hl



Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page