top of page

Ett ständigt jagande

Det är ett ständigt jagande av bra koreografier. Nu hittade jag en tango som såg rolig ut. Jag började träna den igår och efter 3.e gången satt den redan... det har aldrig hänt att något fastnat så fort, inte ens de få jag gjort själv :)

Nu behöver jag en rolig reggaeton och jag tror jag hittade en på zumba skivorna faktiskt. Jag tror jag ska ta den, måste ju börja bestämma mig, börjar ju jobba imorgon... sen lir det inte mkt tid till att öva!

Seskis zumba gick bra. Dom är så glada och skiner med hela ansiktet när vi zumbar, jag blir så glad när jag ser att de njuter. Vi har jätte roligt. De är så tacksamma över att jag kommer ut till ön och det gör jag mer än gärna. Bara någn vill ha mig så kommer jag farandes med min högtalare :)


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page