top of page

Startat Zumba Kids

Jag har startat zumba kids i veckan. Lilla gruppen blev proppfull efter första dagens annons, tror det blev 10 i den stora oxå. Jag hade 13 el 14 förra gången och det är nästan för mycket, salen är för liten för det. 10 är en bra storlek.

Zumba fitness gällde igår och vilket kanon pass, det gick riktigt bra både för mig och för deltagarna. Jag hatar när jag får hjärnsläpp, det får man alltid lite då och då men jag hatar det!!! Därför övar jag övar och övar. Då blir det inte fel för att jag är oförberedd iallafall.

Jag vill alltid ha min spellista på papper bredvid telefonen, jag vill se vad som kommer som nästa låt, tänkte att jag har nått kontrollbehov bara. Men jag såg att jag är inte den enda, Magnus Carlsson (sångaren) hade den skrivet i sin hand :) Hjärnan behöver som några sekunder att hoppa till lådan Musik och ta fram rätt låt!

Idag blir det till att öva in nästa veckas låtar, har ju några att ta in, det är till 4 grupper. Well well, det går, det gör det alltid bara man är förberedd. Och det försöker jag vara <3


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page