top of page

Masterclass

Vi har ju sålt biljetter jag och Kirsi till mastercklassen som är i Maj med Anssi Heikkilä på Umppitunneli. Vi har snart sålt 20 biljetter, tror det finns en kvar om jag räknat rätt. Gud vad kul, vi brukar vara typ 4 från Happis nu är vi 20!!!! Det kommer och bli skit kul, det går bara inte att missa en sån sak.

Hade zumba på Seskis igår och jag kände mig lite off, men det har varit uppstart av kidsen och det är alltid lite spännande med varje uppstart. Det suger mkt energi. Sen hade jag svårt att hitta en låt till fitness zumban, hittade en först i helgen så då blir det lite panik. Så igår var inte min bästa dag. Zumba gick rätt bra, jag hade ett ofrivilligt solo men för övrigt ok men jag kände att huvudet inte var riktigt med i gamet. Nå det blir bättre nästa gång :)


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page