top of page

Fitness!!!

Kidsen har haft sin andra gång igår, med de små var vi till Indien och de större till Afrika. Jag har en del 7 åringar i den större gruppen och jag hoppas bara inte att de ledsnar ef tempot är lite annat. Men hittills tycker jag att de gör det jätte bra. Det blir tänka bakom låtarna, så att de ska passa, spannet är rätt stort. Jag har 11 åringar som varit med i alla omgångar så de vet och de kan. Men det går rätt bra tycker jag.

Idag blir det zumba fitness på Fysioteket, oh vad jag ser fram emot det, nya låten är lite Indie inspirerad som småbarnens var, lite Bahangra. Sen rumplåten Squat, man märker fort varför den heter squat, vi squattar igenom hela låten nästan!

Imorgon bär det av till Seskarö, sista planerade gången. Sen får vi se hur vi gör där, jag vet inte om de vill ha mer. Det är ju vår och folk brukar bli lite.... nja jag har ju mkt att göra och jag vet inte om jag hinner osv. Nå vi funderar och se hur det blir där.

Nu ska jag vidare, ska öva på kvällens program och gör en nu mix.....

Zumba Love <3


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page