top of page

Sista gången på Seskis.... not :)

Seksis var riktigt kul igår, de har börjat bli jätte duktiga. Egentligen var de sista gången igår men, they want more, vad kul va? Mitt misson att frälsa så många som möjligt tog ett steg till, eller ja jag vill att alla ska ha provat på det iallafall. Så jag lovade kolla upp Maj månad och hur jag kan, jag vet att jag har lite tjockt där men nog ska jag väl kunna klämma in några zumbor till :) Tisdagens zumba var fenomenal, svettig som bara den. Den nya låten togs emot med öppna armar, Booty song är populär. Nästa vecka igen :)

Idag skriver jag koreon till barnen, kollar låten till Tisdag och så jag är redo inför nästa vecka och så börjar vi om, Måndag kids, Tisdag Fysio men får se om jag kan ha Onsdag på Seskis har inte kolla kalendern än. Zumba love


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page