top of page

Revyn

Vi var ju och uppträdde i Haparanda revyn med Zumba kidsarna igår, 7-11 år, alltså det gick helt kanon!!!!! De var så bra, det är de alltid. Det vet när det gäller. En del var jätte nervösa, en flicka sa till mig Anna jag är så nervös så jag har ont i magen. Men hon gjorde det och det gick kanon. Det enda jag kan tycka är att när jag står fram så täcker jag barnen, en del vill komma för nära och då syns de inte alls. Nå det får jag fundera på hur jag ska lösa till nästa Onsdag då vi har uppträdande för föräldrarna.... Idag är det dags för de mindre barnen, det ska bli otroligt kul och jag vet att de är jätte duktiga.

Alltså jag älskar mina zumba kids, jag är så stolt över dom. De levererar varenda gång <3


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page