top of page

Kids avslutning

Idag är det dags, vi har zumba kids avslutning. Vi ska samlas kl 16,30, vi går igenom alla koreografier och jag pratar med barnen om vad vi behöver tänka på. Jag måste på nått vis försöka få små barnen att inte frysa till is när de ser alla föräldrar! Det kan mycket lätt bli så när de ser sin mamma eller pappa i publiken :)

Jag hade mitt fitness pass på Fysioteket igår! Oh det var så kuuuul!! Jag saknar verkligen det gänget när det blir uppehåll, fan säger jag för att man måste jobba med! Fast jobb är ju förstås inte illa när ,man ska betala räkningar, då behöver man ju liksom en lön. Så jag ska väl inte svära över det heller. Fast det borde vara tvärt om, jag lägger tränings schema först och sen jobb där det går att klämma in :)

Ja ja nu måste jag iväg, jag ska skriva till mina föräldrar och påminna dom om dagen

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page