top of page

Har liiite grann.....

Jag kunde inte hålla mig helt, jag har liite grann börjat titta på nya uppvärmningen. Lite försiktigt rörde jag mig igår, hoppade inte men tog stegen, inte så mkt armar men jag har börjat kolla på nya uppvärmningen iallafall. Vet inte om jag tycker den är så bra, det är annorlunda musik, det är ju roligt men jag vet inte vad jag ska säga om den.... än. Nå vi får se, jag brukar ju mixa till nått eget om jag inte gillar det som kommer fr zumba. Vi får ju så mkt material så alltid hittar man nått man gillar bättre :)

Det känns annars rätt bra, jag har ont som fan i ryggen, vaknar mitt i nätterna av ryggen. På mornarna känns det som om jag har ett gummiband hårt lindat runt hela ryggraden och varje gång jag andas så dras det hårdare och hårdare! Nå nu har jag tagit en tablett så det ger sig strax. På ett par veckor är jag tillbaks, det kommer vara kanon! Bara såren är ok så får jag börja igen, underbart!!! Men tiden fram till det ska jag ägna åt att få in uppvärmningen, cooldown och åteminstone en av de nya fr skivan!

Oki doik, vi lär ses i virvlarna i sommar någonstans <3


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page