top of page

Sommar zumbor!

Hade första på stranden igår, skit roligt att vara ute igen. Vi stod vid scenen, det gick rätt bra. Underlaget är ju inte alltid det bästa men vi är ute och det är så härligt. 6 tappra personer dök upp :)

Amanda var med i några låtar från zumba kids, kul att hon kom :)

Här är är de tappra som kom och dansade med mig :)

Inne i en destroza skulle jag tro :)

Sen var jag på Seskarö på kvällen. Där var det lite större uppslutning, tror det var runt 15 personer. Så härligt fast vi slogs med myggen! Tur att jag hade myggmedel med mig! En av tjejerna såg riktigt ut att lida! Men vi hade kul! Seskarö havsbad kontaktade mig igår och frågade om vi inte kunde vara där och för mig går det jätte bra, deltagarna i gruppen tyckte oxå det var en bra idé. Så dit ska vi nästa vecka.

Idag ska jag ut på ett hemligt bus med min högtalare, kan inte än säga vad men bus blir det. Berättar mer imorgon :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page