top of page

Fin väder och träning!

Underbart väder idag. Jag ska strax ut på altanen och gå igenom mina koreosar nu redan på morgon timmarna. Vill göra bort det, jag har pass imorgon, Fysioteket 18,15 ni kommer väl? Jag går alltid igenom allt innan passet, dagen före och samma dag. Jag känner att förra veckans låt, behövs övas, hade någon tabbe i den! Veckans låt blir en marengue, den var riktigt mysig att dansa. Inte för snabb, marengue kan ju gärna bli det. Lite lagom och enkel att dansa.

Sen är det zumba på stranden på Torsdag 11-12 och Seskis på kvällen 18,30. Hope too see you all!

Skärgårdsfestival på lördag, zumba för alla åldrar hade jag planerat :)

Det blir kanon, vi ses säkert i någon zumba sväng :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page