top of page

Får anmälningar

Gud vad roligt det har börjat dyka upp anmälningar på alla zumbor nu. Hoppas det blir fulla grupper. Det är ju ännu tid kvar hur mkt som helst men det är alltid roligt när man hittar nya som kommer och vill ge det ett försök. Så ni som inte anmält, tänk inte för länge anmälningarna kommer redan nu :)

Jag hade mitt fitness pass igår på Fysioteket, jäklar vad kul det var. Mycket folk, nästan fullt pass och energin stod i taket! Jag hade skit roligt och jag hoppas att mina deltagare oxå hade det. Det såg då ut som det och alla gick hem dränkta i svett :)

Idag blir det träningsfri dag, kroppen behöver en liten paus. Nå säkert blir det att lyssna på nästa veckas låt och gårdagens flamenco måste jag titta på, det händer lite väl mkt i den. Jag tyckte de hängde med bra fast många tyckte den var krånglig. Och det är mycket olika saker i den. Så jag ska se över den lite till nästa gång, kanske jag kan förenkla lite grann iallafall.

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page