top of page

Tisdag

Idag är det tisdag och dags för zumba på Fysioteket. Jag har förenklat förra veckans låt lite grann. There was al lot going on! Jag tänkte på det när jag hittade koreon men tänkte att jag provar. Det gick bra ändå tyckte jag men det gick att göra om den lite så den blir lättare att följa så det är gjort nu. Sen denna veckas koreo, får se.... vi ska backa, stanna och göra höftroll med ena benet fram och det andra bak.... vete fasiken vad det heter egentligen :) Hoppas bara att jag kan qua det så att alla förstår och hänger med! Det är det som blir det svåra. Resten är a pice of cake :)

Glöm inte att anmäla er och era barn på Zumba Gold och Zumba kids+ jr. Datum, tider, lokaler och var du anmäler dig finns under fliken Anmälningar här på hemsidan. Du kan oxå läsa om de olika zumborna jag håller i här på sidan.

Nä nu ska jag börja gå igenom kvällens koreografier!

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page