top of page

Zumbat på ICA

Ica här i stan har gjort en enorm satsning på hälsa. De har haft program under veckan (och fortsätter resten av veckan) olika aktiviteter, tränings och mattips. Bra va? Ritva har varit och visat Selätin, Nina M ska vara på fredag och köra lite combat. De har haft olika instruktörer, aktiva människor som gjort något för kunderna. Och sen att få hålla pass mitt i affären! Inte utanför kassorna och det är helt riktigt som Carina säger, står man där går folk bara förbi men är man mitt i affären så stannar de och tittar och kanske deltar. Jag hade skramlat några av mina egna zumbisar och sen kom det kunder oxå som deltog lite här och där. På fredag ska jag passa på att hänga med på combaten, releaset är nytt och jag har aldrig kört det så det blir ju bra att köra första gången i affären!!! :O Men då ser ju kunderna att fast jag hållit på med combat i 5 år så är varje release nytt, och man är lite grön varje gång. Vilken satsning av Ica, jätte kul. Och så jätte bra gjort!

Så här fin skylt hade de gjort åt mig när jag kom <3

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page