top of page

Det närmar sig!!!

Nästa vecka på Onsdag sparkar Gold igång!!! Härligt ser fram emot det med skräckblandad förtjusning!!! Det är alltid nervöst att starta upp en grupp. Kommer det någon, ja lite anmälningar har jag ju fått och några vet jag är säkra men sen, tänk om vi blir typ 6! Förra gången var vi rätt många. Listan är klar och jätte bra, gillar den.

Kidsens låtar är oxå klara måste bara checka att jag har alla låtar i telefonen och sen börja öva dom oxå. Det är inte länge kvar så startar dom oxå.

Zumba Chair, om två veckor är det dags. Ska oxå blir roligt att få köra igång den gruppen. De ville redan i September men jag hade så jäkla mkt den månaden så det gick inte. Nu i Oktober har de mkt så därför dröjer starten till i slutet av månaden.

Imorgon blir det ett Gold pass för pensionärer. Haparanda kommun är med i en nationell satsning på hälsa för att bla minska fallolyckorna.

Idag blir det zumba fitness på fysioteket kl 18,15, en härlig "cumbiaish" låt på G och nästa vecka då blir det en rolig låt. Den är redan utsedd och nästan inövad :)

Så det blir mycket zumba en period framåt. Jag hade ju så gärna velat köra igång STRONG oxå men jag hinner inte med det just nu.

Tänk om jag hade haft en egen lokal? Drömmen hade varit att kunna köra just zumba Gold till en äldre grupp på förmiddagen med just lite lugnare låtar, nästan 0 i upptempo men med alla rytmer som ska ingå. Zumba Chair skulle man kunna ha en förmiddag Sen ha lite paus mitt på dagen och sen köra fitness, Gold för alla, strong och kidsen på kvällarna. Men till det krävs en lokal och att jag inte har nått heltids jobb! Men tänk att däremellan allt kunna ha en träff punkt med ett litet fik, kaffe, kakor, enkla mackor och kanske någon hälsodryck. Tänk om jag kunde ha ett ZUMBA HUS!!!! Vad härligt det hade kunnat vara!

Så starta ett aktivare liv idag och kom på någon av mina zumbor, jag lovar ni kommer att älska det <3

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page