top of page

Premiären!!

Premiären av Zumba Gold är gjord! Det kom mycket folk och mer kommer det att komma. Anita sa innan vi startade - Hördu Anna, idag blir det mycket folk, det känns som halva stan ska hit. Du får bygga ut! Det var roligt att höra eftersom jag inte hade koll själv! :) Mycket folk kom det och ändå vet jag att det var flera borta som inte kunde komma igår. Jag hörde kommentarer efter passet som, oh vad roligt det här var, det här är min grej, det här kommer jag definitivt att fortsätta med! Jag fick mycket beröm och det är ju alltid kul att höra för man är ju alltid lite osäker själv. Jag hade på känn att min låtlista var bra och de som zumbat med mig sen start sken som solar. En kvinna sa det här är det bästa någonsin! Så jag känner mig nöjd, otroligt nöjd med gårdagen. Nu är det bara att hoppas på att de flesta kommer tillbaka nästa vecka oxå.

Tack alla super stjärnor för igår, ni gjorde min kväll ❤


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page