top of page

Zumbor i veckan!

Idag är det dags för Zumba Fitness! Ny låt förstås, idag ska vi pina armarna lite extra. Förra veckans Kalinka togs emot bra hörde jag. Jag har hört mycket positivt om den :)

Zumba Gold på Torsdag, kan knappt vänta, det var så kul förra veckan. Där kör vi ju samma program nu 4 veckor och sen börjar vi byta ut låtar. Den första jag ska byta ut är cumbian, vi ska vara med i en utmaning! Fast det talar vi tyst om, jag har inte släppt bomben i gruppen än :)

Fredag zumba Gold chair, fast det måste jag se hur jag hinner.... jag jobbar och det beror på min gubbe om jag får upp honom i tid... jag tror jag måste tacka nej där fast det bär mig emot! Men jag ska städa och lite av varje så jag hinner nog inte ta det passet. Funderar lite på det!

Körde STRONG igår igen, det är så jävla kul! Jag ägnade hela kvällen åt att skriva det i mina termer, funderingar om alternativa övningar dyker upp. Hur fan gör jag när hinner jag visa det? Vad tar jag istället? Men det är bra att de börjar dyka upp, tunnelseendet är över, jag börjar bredda. I de övriga klasserna behöver jag inte längre fundera på det, det kommer naturligt medan jag zumbar... ni som har problem med axlar gå inte lika högt, ni som har problem med knän tänk på vridningen, gå på tå osv. Härligt jag kan knappt vänta tills att jag är redo... hmmm vilket dröjer ett tag!

Vi ses nånstans i zumba svängarna! Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page