top of page

Gold time

Idag är det återigen dags för Gold. Det är en klass jag verkligen gillar att ha. Jag gillar alla mina zumbor, alla har det lilla extra på sitt sätt. Men i Gold är allt så otvingat, alla njuter, alla älskar det och alla bjuder på sig och vi har så roligt tillsammans. Och det som är det bästa med Gold att det kommer nytt folk varenda start som jag får frälsa in i zumbans svängar, tänk va vilken ära jag har. Jag har fått flera att våga sig in på Fysioteket efteråt och bli kunder där. Så otroligt bra, några av dom har nu även gått vidare och vågar sig på andra träningar än bara zumba.

Funderat nu i någon vecka på att hemsidan behöver uppdateras, jag har inte lagt in en flik om STRONG by zumba, det måste jag ju göra. Det är något jag oxå VET att jag kommer att älska att hålla.

Tänk om jag kunde ha mitt eget zumba hus, tänk om det skulle ge så pass mycket pengar att jag kunde gå ner i tid.... tänk om.....


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page