top of page

Det närmar sig

Nästa vecka har zumba kids premiär!!! Kuuul. Jag är så i spänning för hur det kommer att bli, många anmälda, har folk på kö och jag hoppas att alla kommer som står på listan. Kom på idag att jag måste printa ut lite papper åt kids föräldrarna och hitta en cooldown till små barnen!! Herreguuud den e inte gjord!

Idag blir det till att öva på Gold låtarna och sen på kids låtarna. Nya uppvärmning ska oxå gås igenom. Jag ska göra en liten egen variant på den i slutet, sista låten är lite konstig på slutet tycker jag, man kan göra den mer lättföljsam så det ska jag göra idag.

STRONG har jag inte hunnit öva alls nu de här sista dagarna. Måste lägga den lite åt sidan så jag hinner med de låtar som ska göras.

Nä nu jäklar ska jag sätta fart :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page