top of page

Avslutningar och Revy

Oj vad vi hunnit med mycket som jag inte bloggat om!!! Först var vi med Zumba Kidsen på IKANOS tio års dag, snöigt, blött och trångt men de kan mina kids de är helt enkelt otroliga!!!

Zumba Kids Ikanos 10 års dag 19/11-2016

Sen var vi med som vanligt i Revyn, där var läget om ännu mer trångt på scen, man kunde inte nästan gå åt sidorna men vad gjorde det mina kids, de fixade det galant

Här med delar av stora kidsen innan vi ska upp. Några kom inspringande med andan i halsen :D Tyvärr har jag inga foton själv från detta så jag fpr snotta när jag hittar :) Vad gjorde vi sen... får se.... Jo just jag, jag själv har firat 3 år som zumba instruktör, 13/12-2013 tog jag min licens uppe i Gällivare tillsammans med många andra och som ZES, the one and only, the best of the best Steve Boedt!!!

Sen var det dags för kidsen avslutning, men som vanligt, jag har inga foton själv så jag har snottat. Här har jag några från de små iallafall :)

Underbara Freja <3 Efter detta var det dags för mina älskade Goldisar att ha sista passet. Först gjorde vi vår Challenge, vi filmade Soy para ti. Den ska upp och sen klipps hela världens videos ihop till en av :) Efter det körde vi passet och avslutade med lottdragning och fika. Jag fick presenter oxå, så härligt. Det värmer hjärta och själ. Det är ju ett bevis på att jag är på rätt väg, tack mina fina Goldisar för denna omgång <3

Ser ni kortet, det är från Amanda, en av mina zumba kids, visst är det fint! <3 Nu tar jag en liten paus från kids och Gold, annat är på gång just nu. Vi startar om så klart men inte riktigt än. Vill ni fortsätta zumba med mig så finns jag ju än på Fysioteket, tisdagar 18,15 Till sist vill jag bara önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År <3

Haparandas gran i fullprakt

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page