top of page

Gott Nytt År

Jag vill tacka alla mina underbara zumbisar för detta år. Det har varit ett otroligt roligt och intensivt år. Jag vill tacka för all den uppskattning jag fått, att ni stödjer och peppar mig, att ni hänger med på alla tokigheter, uppträdanden, filmningar och allt vad jag nu tycker vi kan hitta på. Vi har varit på masterclasser, vi beställer kläder, delar erfarenheter, tipsar varann, vi har varit på kryssning och folk bara är med. Det är sådan gemenskap i grupperna, det är som mina familjer. I barn grupperna måste jag speciellt få tacka alla barn, ni är så duktiga, ni är så modiga, det är inte så lätt att ställa sig inför en stor publik och bara dansa, det kan vara trångt och bökigt och så måste man vara tyst som en mus innan man ska in. Vi har stått i snö och slask, uppträdanden för släkt och vänner. De ställer upp när jag behöver dom, det gör dom barnen, de är otroliga. Alla föräldrar som kommer med sina barn, de för dom överallt var jag ber dom om. Det är så härligt att se att man pusslar med sin vardag, med jobb, småbarn, dagisar, fammosar och mommosar ni gör allt för att barnen ska kunna komma, tack till alla er oxå, utan er skulle det inte finnas zumba kids <3

Anne Angeria och hela Revy gänget för att ni verkligen vill att vi ska komma år efter år, vi kommer så gärna. Till Ritva Angeria, Fysioteks gänget och Crazy Crew, jag är så glad och tacksam över att jag hamnat där. över att få vara med och för den sammanhållning och glädje som finns i den ljusblå lådan. Jag älskar det <3

Min familj förtjänar ett stort <3 och ett stort tack för att ni dag ut och dag in får lyssna till min underbara zumba musik och se mig hoppa lite här och där, ja det gör mina grannar och jobbet med. Men familjen får stå tillbaka ibland för att mamma ska kunna zumba. Men de förstår och ställer upp på det, tack till alla er <3

För mig betyder ni otroligt mycket ALLA, stor som liten, utan er vore jag ingen instruktör. Tack för att ni finns, love you all <3

Håll utkik på blogge och på min sida på Facebook, där kommer nyheter upp, ny starter av grupper osv. Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page