top of page

Datumet är satt

Datumet för STRONG är satt, den 24/2 kl 17,30 börjar jag som det ser ut nu :D vi hade planer på att starta tidigare men tyvärr så jobbar jag fredagar just då. Här ser ni hur det är uppbyggt, inga såna rörelser görs som det visas här men jag visar denna video för att ni ska se hur den är uppbyggd, först programmet, sen görs musik till rörelserna! Denna muisk går inte att fås någon annanstans. Den är special gjord för zumba.

Datum för Gold planeras oxå, har kollat upp med lokalen men väntar på svar. Vi fortsätter därifrån vi slutade sist :) Men jag återkommer med datum för det senare.

Zumba kids väntar jag med till April då Gold slutar, min hjärna, mina dagar räcker inte till annars! Hoppas inte kidsen blir alltför besvikna över det <3

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page