top of page

Zumba Gold

Datumen för zumba Gold är satt, vi startar torsdagen den 16/2 och kör varje torsdag i tio veckor framåt kl 18,30 i aulan på Svefi som vanligt, härligt va! Jag har redan fått in anmälningar, det är bara att köra på :)

Jag har alltid lite smått panik veckorna innan. Denna gång är det inget undantag. Jag måste få ordning på allt idag så kan jag varva ner igen. Det kommer att bli kanon kul! Jag gillar alla mina zumba klasser men jag vet inte varför Gold alltid känns så speciellt.

Ja ja nu ska jag kolla igenom all, det ska i ordning idag så jag vet vad jag har framför mig!

Glöm inte bort att uppstarten av STRONG är beräknad till den 24/2. Det kommer alltså att bli fredagar kl 17,30. Då hinner folk sluta jobba och ändå ha sitt fredagsmys med gott samvete på kvällarna :)


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page