top of page

Träna, träna, träna

Innan jobbet ska jag köra igenom STRONG, jag lyssnade igenom programmet igår på jobbet medans jag lagade mat. Jag kan hela programmet tror jag. Lite så där när rörelser byts på vissa ställen ... snabb bläcka och sen kommer det ja just ja så här var det. Men jag har ännu två veckor innan vi sparkar igång. MEN the big but är ju, det kan sitta hur bra som helst hemma men sen på scen med deltagare så blir man lite nervös och pang så går nått fel, pressen ökar!!! Men spännande ska det helt klart bli.

Gold sitter oxå rätt bra, men jag stressar inte jag hinner, jag har anteckningar med färger, sträck gubbar för både Gold och Strong osv :) Det kommer att gå kanon.

Jag hittade en ny låt till fitness passet oxå. Så skönt gung i den, hoppas bar jag hinner få in den, böt ju uppvärmning och cooldown förra veckan efter bara två dagars övande så jag måste lägga mer fokus där med. Men det ska väl gå bra.... hoppas vi :D

Ja ja nu ska jag göra mig i ordning, måste hinna med lite av varje innan jobbet kallar idag.

CU


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page