top of page

PREMIÄR!!!

Oh fyyy vad spännande, jag har "vår" premiär på Zumba Gold idag, så härligt. Mycket anmälningar har droppat in, många nya, några som anmält att de fått förhinder. Det brukar vara så att på första passet är det könk fullt men sen blir det lite av droppningar till det andra passet och de som verkligen tänker gå. Men allt mellan 15-20 brukar det vara. Jag ser verkligen fram emot kvällens pass.

STRONG by zumba ligger ute för bokning nu! Så in och boka med er, det är gratis prova på och platserna går som smör i sol. Bokning på Fysiogym Den 24/2 som planerat så smäller det, usch, det är nervööööst som faaaaaan!! Ursäkta att jag svär men det känns så nerväst så det inte e klokt alltså. Egentligen ska man ha mikrofon på sig. Men jag vet att vår på Fysio är sönder, den krånglar och känner jag mig själv så kommer jag att riva av mig den då. Jag har hög röst så jag ska prova så. Men hörs jag inte eller att det upplevs som om jag skriker så då får jag börja använda micken.

Så nu tio veckor framåt kör jag återigen 3 pass/vecka, fitness, Gold och Strong. Mitt minne är ju inte det bästa så jag får ha lite fuskisar. Jag kan koreografin, det är inte fråga om det, den kan sitta som ett smäck hemma. Men sen på passet blir jag kanske lite nervös, eller energin flöder tillsammans med adrenalinet eller nått och jag blir osäker, då behöver jag bara spana ner på fuskisen en snabbis och I'm back on track. Just nu kommer jag oxå att ha över 30 "dans" koreosar plus hela STRONG i huvudet så det är mkt det för min lilla hjärna!!! Fördelen med Strong är att det är samma koreos i flera veckor, sen byter man ut 1 del av det så det blir inte så stora variationer där, skönt! I Gold kör vi oxå 4 veckor samma innan vi börjar byta ut låtar, så där kan jag lite koppla av oxå. Nä nu ska jag vidare, måste gå igenom Gold passet nu på förmiddagen.

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page