top of page

Premiär imorgon!!

Usch då STRONG by zumba premiären närmar sig, imorgon smäller det!! Passet är fullbokat och 5 på väntelistan! Uiiii kommer och var skit nervös imorgon innan, får köra lite mindfullness eller nått!! Nå jag har tränat som fan och blir det soppa så beror det på att jag var nervös och det är ju inte hela världen om det blir nån tabbe här och där.... bara jag inte får totala bläckor men det tror jag väl inte ska hända.

Idag är det Gold, så roligt, ser verkligen fram emot att köra ikväll. Jag är jätte nyfiken på hur många som kommer tillbaka. Förra veckan var det 27 stycken på plats så får se då. Det var några som jag inte tror vet vad de kom till. Inga skor eller klädda i jeans. Men så är det man kan inte veta innan man testat. Jag hoppas att så många som möjligt kommer iallafall <3

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page