top of page

STRONG by Zumba PREMIÄR

Jaaaa nu är den gjord! Och vet ni hur kul det var att köra den inför en massa taggade deltagare!? Helt otrolig känsla, jag bara njuter när jag får stå på scenen och köra på! Vad det än nu är Zumba fitness, Gold, Gold chair, kids eller STRONG! Passet gick jätte bra, på ett ställe fick jag en miss, började fundera hur den enklare varianten var och då sa det smack i huvuvdet men jag hämtade upp det snabbt igen. Magen är något jag får gå igenom bättre, jag är ju inte den graciösaste på en matta direkt :) Sen går det inte att snurra som vi ska på ett ställe när vi är full sal, det är oxå något jag måste ha i beaktning, fick mitt under allt göra om det. Som tur är sa en av deltagarna, det går inte att gå runt, vi ryms inte så jag hann ändra det. Ett kanon pass, alla kämpade på. Jag fick tummen upp av folk mitt i passet, alla log, alla kämpade, jag försökte med att hinna med och förenkla, visa, såg att några hittade sin variant, tänk och det var första passet ever för alla! Efter passet fotade vi förstås, jag kom ihåg det hehe!!! Stämningen var nästan lyrisk alltså, jag fick både kramar och beröm. Det var otroligt, jag kände mig så nöjd med mig och med alla deltagare, de var fantastiska <3

Men idag är det ZUMBA FRI dag, japp, det tänker jag ta. Det har varit så otroligt mycket i flera veckor nu. Så idag blir det inte ett steg!!!

Strong Perimär/ Haparanda

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page