top of page

Mitt företagsnamn

Idag ska jag göra listan till Gold klar har jag bestämt! Kidsens lista ska oxå påbörjas, min planerade grej för de mindre barnen ska oxå göras. Sen ska jag börja köra in block 2 på Strong. Jag tycker jag varit sen med att byta men jag har läst om folk som kört så länge att kunderna börjat fråga efter nytt! Jag körde igång slutet av Februari med STRONG sen körde jag My first class i knappa två månader så bytte jag ut uppvärmningen och block 1 och nu byter jag strax block 2. Mitt namn är på G det har äntligen börjat handlägga det på Bolagsverket så jag hoppas att det går igenom. Det har tagit sin tid, men då är det ju sommar så det har väl inte lika mycket folk där heller. Så det ni, det drar ihop sig <3


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page