top of page

Oj här har det hänt grejer!

Ojsan förlåt mig men här har jag inte varit så aktiv!!!! Men det har hänt en del, jag har numer fått mitt firma namn Annas Dance & Enjoy kommer mitt företag att heta.

Så er min logga ut. Den gula ringen solen och värmen i zumba, D med prickar är glädjen i zumba och färgerna grönt/gult är riktiga zumba färger. Vad jag vill är att man ska bli glad när man ser loggan, och den säger vem jag är och vad jag gör, jag/vi dansar och njuter :)

Zumba Gold startar den 4/9 kl 18,30 vi kommer att hålla till på Grankulleskolan denna gång, i gympasalen där. Det kommer att bli perfekt. Det ska bli så roligt att få komma igång igen, så super kul. Anmälningarna har börjat strömma in redan. Så vänta inte med att anmäla er, platserna ryker fort. Anmälan på mail: annaz@live.se Facebook: Zumba med Anna Mobil: 0705773303 (sms går bra)

Oh vad jag längtar att sparka igång <3 Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page