top of page

I tidningen

Jag blev intervjuad av Norrbottens affärer en dag förra veckan. Det var jätte kul att de vill göra ett reportage om mig! Det blev inte riktigt som det ska men i det stora hela. Jag tyckte hon var bra på att skriva :) Här kan ni läsa reprotaget. Hon tar zumban till Haparanda

Gratis prova på vecka på Haparanda Fysiotek, zumba fitness är fullbokad, STRONG har två platser kvar så har ni inte bokat er så är det dags nu! Boka även om det är fullt, vi har reservlista och det blir ofta avbokningar innan passen. Timecenter

Gick igenom listan igår för fitness, jag har ju inte haft zumba på 3 veckor. Vecka 1 levererade jag valpar, vecka 2 och 3 jobbade jag. Men nu jäklar nu ska vi köra, nu uppvärmning och ev lånar jag Zumba Golds cooldown, jag har inte hunnit med den fr zumba så jag kanske lånar Golds till nästa vecka, vi får se. I STRONG byter jag ut blocket nästa vecka, det nya blocket kräver lite mer koordination och det blir lite grötigt när vi är så många nya. Så vi kör det gamla under prova på veckan. På tal om Zumba Gold så närmar sig uppstarten, nästa vecka på Måndag kör vi, Grankulleskolan är bokad och 18,30 blir tiden :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page