top of page

ZUMBA GOLD START

Idag smäller det, höstens zumba Gold. Det ska bli så roligt, så spännande, hur många kommer och hur många kommer tillbaka? Förra året var vi runt 25 vid uppstarten men vi slutade på att vara 30-35 varenda gång. Så det ska bli kul att se vad som hänt under sommaren. Kommer folk tillbaka?

Jag var ju dit med scenen i fredags, vet ni hur skönt det kändes, hur bra det kändes att vi kan vara på Grankulle skolan. Så härligt att äntligen ha en hall!!! Det kändes genast proffsigare eller hur jag nu ska säga. Jag har älskat varenda lokal jag varit i, men en riktig gympa sal är ändå en gympa sal.

Jag har från idag tjänstledigt varje måndag jag skulle ha jobbat fram till avslutningen. Jag driver ju firma nu och vill då verkligen kunna vara Måndagar när det är annonserat måndag. Förra terminen tog jag semester varje gång jag skulle ha jobbat men då går ju alla mina sem dagar till det. Så nu tar jag tjänstledigt istället.

Priserna har stigit men nu är det 15 gånger och jag har en hel del kostnader att räkna in i priset oxå, lokalen, tjänstledighet, kvoten är hög så det kostar mig nästan 5000 kr/termin, momser och skatter och avgifter för bokföring och allt vad det nu är! Inte lite att hålla reda på alltså! Men det känns ändå bra att äntligen ha startat mitt eget <3

Ja ja nu ska jag vidare, in på facebook en sväng och sen öva igenom kvällens pass, fixa det sista inför passet med papper och kablar, en matta behöver jag som jag kan lägga under scendelarna så jag inte förstör golvet när jag drar dom.... får se vad jag kommer att glömma :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page