top of page

Vilken premiär!!!!

Vi slog rekord igår igen! 34 stycken, tror vi var 25 förra året på premiären men vi slutade på en grupp på mellan 28-35 stycken varje gång. Nu saknas ännu några och fler ryms inte in i salen!!! Det blev redan lite trångt! Så nu släpper jag inte in fler.

Det var så roligt, jag bara älskar zumba, det var så mycket jag ville ha sagt men hann inte, glömde, jag var så ivrig att få komma igång!!!! En otrolig grupp, det var flera som aldrig zumbat men det var jätte duktiga, syntes ingenstans att det var första gången.

Första gången är alltid rörig, det tar en 4 gånger innan du ens börjar känna igen musiken, innan du kommer ihåg något steg. Kombination armar och ben känns jätte jobbigt i början. Men lämna armarna ifall det blir tjorvigt, de hänger med när hjärnan är färdig för dom. Det var så mycket jag ville säga, nå tar lite till nästa gång. Tiden räcker heller inte till till allt för mycket prat :) Jag hade jätte roligt och det hoppas jag deltagarna oxå hade. Jag hoppas jag kan vara nog tydlig så att man känner att man hänger med något så när även som nybörjare. Man kan inte kräva av sig själv att detta ska jag kunna, man kan heller inte cykla bara för att du köpt en cykel. Det tar sin tid :)

Kolla in gänget och här saknas en som var med igår och naturligtvis de som är ute och reser eller jobbade igår :)

Zumba lugnt


Senaste inlägg
Arkiv
Följ mig på
  • Facebook Basic Square
bottom of page